Wyszukiwarka Google oraz serwisy partnerskie tworzą sieć wyszukiwania Google (GSN – Google Search Network), w ramach której można reklamować strony www, produkty oraz usługi. Reklama w wyszukiwarce Google może mieć charakter reklam tekstowych, produktowych oraz reklam graficznych i video. Oferujemy profesjonalne kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania Google.
Sieć wyszukiwania
Ilekroć użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę Google określone frazy, związane na przykład z określonym produktem, daną usługą lub firmą z określonej branży, to praktycznie zawsze w pierwszej kolejności zobaczą oni na ekranie swojego komputera, smartphona lub tabletu właśnie reklamy w wyszukiwarce Google. Mogą być to standardowe lub dynamiczne reklamy tekstowe, reklamy produktowe ze zdjęciem i ceną produktu lub reklamy graficzne bądź reklamy video.
Ich wspólnym mianownikiem są słowa kluczowe, które powodują wyświetlenie reklamy. Zareklamujemy Twoją stronę oraz firmę w sieci wyszukiwania Google oraz dobierzemy odpowiednie dla Twojej strony skuteczne słowa kluczowe. Stworzymy dla Ciebie dopasowaną kampanię w wyszukiwarce Google oraz dobierzemy odpowiednie formaty reklam.
Dla kogo idealna jest reklama w wyszukiwarce Google?
Jeśli chcesz docierasz do użytkowników, którzy wyszukują w Google konkretnych słów kluczowych, poszukują określonych produktów lub usług, szukają konkretnej firmy lub firm z danej branży lub okolicy, to reklama w wyszukiwarce Google jest idealnym wyborem.
Użytkownicy Internetu wpisując w wyszukiwarkę określone słowa kluczowe mogą zobaczyć właśnie reklamę Twojego produktu, Twojej usługi lub Twojej firmy. Wybór słów kluczowych jest bardzo ważny, bo wpływa on nie tylko na koszt reklamy w Google ale i na jej skuteczność.
Co wybrać: reklamy tekstowe, produktowe czy graficzne?
Reklama w wyszukiwarce Google może mieć różne formy. Najbardziej popularne są reklamy tekstowe, widoczne w wynikach wyszukiwania nad oraz pod listą organicznych wyników.
Gdy wpisujesz w wyszukiwarkę jakąś frazę to z dużym prawdopodobieństwem w pierwszej kolejności zobaczysz właśnie reklamy tekstowe w pierwszej kolejności. To jak są skonstruowane, jakich używają słów kluczowych w nagłówkach, treści oraz jakie przekazują informacje wpływa na skuteczność reklam tekstowych i Twojej strony.