Remarketing

Reklamy śledzące i finalizujące konwersje

Remarketing to docieranie z reklamami do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę internetową. Reklamy remarketingowe są czasem nazywane reklamami śledzącymi, gdyż często wyświetlają się użytkownikom podczas odwiedzania innych serwisów.

Po co jest remarketing?

Żeby zaangazować tych użytkowników, którzy już byli na Twojej stronie internetowej.

Reklamy remarketingowe to idealna forma reklamy, jeśli chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę www i zrealizowali określony cel (np. coś kupili lub wysłali formularz kontaktowy) lub takiego celu nie zrealizowali.

W pierwszym przypadku reklamy śledzące pozwalają na ponowną aktywizację użytkowników, np. przypominają im o Twojej ofercie, nowościach, promocjach i zachęcają np. do ponownych zakupów. W drugim przypadku remarketing ma za zadanie doprowadzić do konwersji np. w postaci sprzedaży online w Twoim sklepie internetowym lub wysłania formularza kontaktowego.

Reklamy remarketingowe mogą mieć postać reklam tekstowych, bannerów graficznych lub reklam produktowych. Mogą mieć formę remarketingu w wyszukiwarce Google lub reklam w sieci reklamowych. Dla tych drugich dobrym przykładem są reklamy produktowe w ramach remarketingu dynamicznego, gdy reklamy produktów, które dany użytkownik oglądał w sklepie internetowym wyświetlają się mu podczas przeglądania innych serwisów.

Projesjonalna kampania remarketingowa

grade

Wyższa skuteczność kampanii

Reklamy remarketingowe poprawiają skuteczność działań w ramach Google Ads i przyczyniają się do wzrostu ilości konwersji.

grade

Aktywizacja wartościowych użytkowników

Reklamy śledzące w Google aktywizują użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę www i docierają do nich z innym komunikatem.

grade

Redukcja porzuconych koszyków

Remarketing do idealny sposób na zredukowanie tzw. porzuconego koszyka, czyli ilości użytkowników, którzy nie dokonali konwersji.

grade

Różne typy reklam remarketingowych

W ramach remarketingu można korzystać z reklam tekstowych w wyszukiwarce Google oraz graficznych i produktowych w sieci reklamowej.

grade

Spersonalizowane listy odbiorców

Remarketing działa w oparciu o listy użytkowników, które można kształtować na wiele sposobów np. porzucone koszyki i stali klienci.

grade

Większa świadomość
marki i oferty

Dzięki kampaniom remarketingu Twoja oferta istnieje stale w świadomości tych klientów, na których najbardziej Ci zależy.

Zapytaj o kampanie remarketingu