FAQ – pozycjonowanie

Tutaj znajdziesz Odpowiedzi na Twoje najbardziej podstawowe pytania w kwestii usług SEO/SEM oferowanych przez Ger-Media. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, to skontaktuj się z nami.

Co daje pozycjonowanie strony internetowej?

  • Pozycjonowanie strony internetowej można opisać jako proces zwiększania jej potencjału reklamowego, jako jej popularyzację w wyszukiwarce. To szereg działań, które mają w zamierzeniu doprowadzić do tego, że strona będzie częściej odwiedzana przez użytkowników.
  • Przykładowo w przypadku strony przedstawiającej usługi firmy budowlanej pozycjonowanie przyniesie zwiększenie liczby zapytań ofertowych, a odniesieniu do sklepu internetowego zwiększy liczbę sprzedaży artykułów.

Czy optymalizacja strony jest konieczna?

  • Optymalizacja strony internetowej jest procesem, który poprzedza jej pozycjonowanie i w odniesieniu do większości stron internetowych jest ona niezbędna. Dzięki optymalizacji proces pozycjonowania może być skuteczniejszy, a samo pozycjonowanie tańsze.
  • Dlatego optymalizacja zawsze się opłaca. Działania optymalizacyjne polegają między innymi na przebudowie struktury strony pod kątem wybranych słów kluczowych.

Ile kosztuje i jak rozliczane jest pozycjonowanie?

  • Pozycjonowanie jest procesem długofalowym, dlatego rozliczenie za takie usługi ma charakter okresowy. Cena pozycjonowania zależy od wielu czynników, a do najważniejszych należy konkurencyjność słowa kluczowego oraz sposób rozliczenia.
  • Oferujemy 2 sposoby rozliczania za usługi SEO/SEM: ryczałt – czyli płatność za konkretne działania (np. jednorazowa optymalizacja strony, promocja serwisu w 100 niemieckich katalogach ito) oraz abonament – czyli comiesięczną płatność za wypozycjonowanie strony na określone słowa kluczowe.
  • Cena za pozycjonowanie wyliczana jest zawsze indywidualnie dla każdej strony internetowej.

Chcę od razu rozpocząć promocję w sieci. Co wybrać?

  • Jeśli chcesz sprawdzić potencjał marketingowy swojej strony WWW lub oczekujesz szybkich efektów (np. w przypadku nowej strony) to idealnym wyborem są linki sponsorowane – czyli Google AdWords. Dzięki temu można od razu korzystać z reklamy w Interneciebez potrzeby mozolnego i trudnego budowania jej popularności w wynikach organicznych (naturalnych – umieszczonych poniżej reklam w wyszukiwarce Google).
  • Dla lepszej skuteczności kampanii AdWords zalecana jest również ewentualna optymalizacja strony. Kampanie linków sponsorowanych AdWords rozliczane są następująco: opłata za założenie kampanii (jednorazowo – od 150 zł netto) + abonamentowe opłaty za prowadzenie konta AdWords (miesięcznie).