Jesteś tutaj: Ger-Media » Blog

Katalogowanie „po niemiecku”

Z doświadczenia wiem, że niemieckie katalogi stron www (termin niemiecki to Webkatalog lub Webverzeichnis, ) oraz katalogi artykułów (czyli niemieckie „precle” – Artikelverzeichnis) różnią się od ich polskich odpowiedników. Różnice dotyczą podejścia ze strony moderatorów katalogów do zgłaszanych wpisów, uwidaczniają się w regulaminach katalogów, czy chociażby stosowanych skryptach. Czytaj całość »

Niemieckie katalogi stron

Pozycjonowanie stron w niemieckich wyszukiwarkach nie różni co do istoty od działań SEO pod kątem polskich wyszukiwarek. Jednym z elementów takich działa jest zawsze link building, czyli budowanie struktury linków pozycjonujących daną stronę docelową. Jego elementem jest katalogowanie strony, czyli dodanie jej do tzw. katalogów stron. Czytaj całość »

Wdrożenie tłumaczenia strony WWW

Wdrożenie tłumaczenia strony internetowej może być zadaniem wcale niełatwym. Szczególnie jeśli mamy do czynienia ze stroną statyczną, nieposiadającą panelu zarządzania, który obsługiwałby taką funkcjonalność jak dodanie kolejnego języka na stronie. W praktyce możemy ręcznie zaimplementować tłumaczenie na stronie lub to z poziomu panelu CMS. Czytaj całość »

Tłumaczenie WWW w praktyce

Strona WWW jest wizytówką jej właściciela i dlatego powinna charakteryzować się takimi elementami jak unikalna i estetyczna grafika, poprawny kod oraz odpowiednio przygotowane teksty. Wielojęzyczna strona internetowa (np. w języku niemieckim i polskim) powinna być profesjonalnie przetłumaczona. Czytaj całość »